Com em puc fer soci?

Per poder ser soci, el millor serà que llegeixis AIXÒ i, per suposat, has de Ser major d'edat.

Per a mes informació, truca al 937 890 332

diumenge, 30 d’agost del 2009

El Panchi. Primera Setmana

Bé, doncs avui acaba la primera setmana de El Panchi.

Dilluns vaig començar a tramitar les noves altes, les retirades de quota, en fi, a atendre als socis. És un treball que mai havia fet.

I de sobte, comencen a trucar persones que volen fer-se socis. La veritat, els vaig atendre tan bonament com vaig poder, perquè, sincerament, no esperava que les coses fossin així de ràpid.

Ara ja he muntat una mena de local social al garatge de casa. Això em donarà una mica més de privacitat fins que hi hagi diners per llogar un local o alguna cosa.

El que vaig percebre en tots els socis és que estaven encantats amb la idea. La senzilla idea de poder fumar-se un porret quan els vingui de gust sense tenir problemes amb ningú i associar-se si era necessari per aconseguir-ho.

Però això és només el principi. Seguirem informant.

Salutacions!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada