Com em puc fer soci?

Per poder ser soci, el millor serà que llegeixis AIXÒ i, per suposat, has de Ser major d'edat.

Per a mes informació, truca al 937 890 332

divendres, 24 de juliol del 2009

Primera reunió amb l'Ajuntament de Terrassa

Com ja sabreu, des de El Panchi volem aportar el nostre gra de sorra per a la normalització i legalització del cannàbis.

Va ser amb aquest objectiu en ment que vàrem iniciar aquesta aventura, i amb aquest mateix objectiu vaig trucar a l'Ajuntament de Terrassa per a "presentar en societat" al nounat.
Sincerament he de dir que em van atendre molt amablement, i, que d'aquesta mateixa trucada va sorgir una cita per a avui, divendres, a les 10:00.

Així que aquest matí m'hi he presentat, en qualitat de president de El Panchi, a les dependències del Departament de Ciutadania i Drets Civils.

Allà m'esperaven la Cap d'aquest departament, la seva ajudant i la Cap del Departament de Salut. Hauria d'haver acudit també algun representant de la policia, que també tenia molt interès a assistir, però per problemes tècnics, en aquesta ocasió, els ha estat impossible assistir.

La conversa ha estat, des del meu punt de vista, sorprenentment agradable. Les tres s'han mostrat molt interessades en el projecte, en les seves implicacions i en les seves possibles repercussions.

Hem dialogat sobre el funcionament de l'associació, la jurisprudència en que es basa, els orígens de tot aquest moviment, la política del propi Ajuntament en matèria de drogues, l'ús medicinal del cannábis, etc.

Reconec que, prèviament, vaig empollar una mica sobre el tema per a poder donar resposta a totes les qüestions que vaig imaginar que podrian sorgir.

Encara que solament ha estat una primera presa de contacte, m'ha semblat apreciar un veritable interès en el projecte, tot i que, com elles mateixes han manifestat, encara han d'estudiar les possibles repercussions d'aquesta aventura dintre de l'àmbit municipal.

Per la meva banda, els he comentat la total disponibilitat de El Panchi per col·laborar amb el consistori en tot allò que poguem.

En resum, no negaré que, com ciutadà de carrer que sóc, tinc cert recel de les institucions públiques, i suposo que a causa de aquest recel, m'ha sorprès tan gratament l'interès mostrat per aquestes representants de l'Ajuntament.

Esperem que la cosa no acabi aquí, i, com sempre, seguirem informant.

Salutacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada