Com em puc fer soci?

Per poder ser soci, el millor serà que llegeixis AIXÒ i, per suposat, has de Ser major d'edat.

Per a mes informació, truca al 937 890 332

dijous, 6 de maig de 2010

Qui informa als que informen?

Segons “els experts” (¿es pot ser expert en quelcom que, en molts casos, no s’ha tastat?) a Espanya “hi ha una desorientació enorme amb el tema de les drogues” (Ignacio Calderón, director general de la F.A.D.).


Y raó no li falta a aquest home (per una vegada, i sense que serveixi de precedent). Per constatar-ho, no hi ha mes que llegir el següent article publicat avui mateix (en espanyol):



barra131.jpg

El presidente de la Representación Cannábica en Navarra (RCN), único partido del Estado que apoya a la legalización del cannabis, (Això es completament fals. Només a Catalunya, Esquerra Republicana i la Coordinadora Reusenca Independent recolzen dita legalització. Encara que alguns ho facin només per aparentar, així consta al seu programa electoral) Fermín Les Lacosta, aseguró en declaraciones a Europa Press que la legalización de esta sustancia "podría suponer una solución económica a la crisis al abrir un nuevo nicho de mercado y de creación de empleo" y estimó en más de 6.000 millones de euros los beneficios anuales que reportaría a España la decisión, una suma que supera el préstamo español al 'rescate griego', cifrado en 3.672 millones de euros para este ejercicio (9.792 en total a tres años).


En los días previos a la Marcha Mundial de la Marihuana del 8 de mayo, que tendrá en Madrid su representación española, (Un altre error. La Marxa Mundial de la Marihuana es celebra, que sapiguem, a Barcelona, Alacant i Madrid) Lacosta insistió en que el comercio de esta droga "está rentando ahora los bolsillos de las mafias y del dinero negro, mientras que si fuera legal supondría impuestos y puestos de trabajo". De esta forma, señaló la propuesta de un senador de California como modelo a seguir, según la cual pretenden recaudar mediante impuestos 50 dólares por cada onza (unos 28 gramos) que se comercialice y así, saldar en unos años su deuda, la mayor de los Estados Unidos.


En este sentido, Lacosta apuntó que aplicando en España un impuesto similar y teniendo en cuenta las 682 toneladas de hachís que decomisa la Guardia Civil cada año, lo que representa cerca del 20 por ciento del total que circula en España según fuentes policiales, la legalización supondría para las arcas del Estado unos 1.200 millones de euros al año (6.000 millones de euros considerando el total), a lo que habría que sumar, añadió, "otros usos del cáñamo que también reportarían beneficios". Además, recordó que España está a la cabeza de Europa en el consumo de esta sustancia, según datos del Observatorio Europeo de Drogas y Toxicologías, y pidió a los políticos que hagan caso a "una demanda que está en la calle".


1__%23%24%21%40%25%21%23__barra131.jpg

Dos errors en un sol article. No està gens malament. No vull ni pensar en la resta de noticies que formen un diari. ¿Es documentaran el mateix quan redacten articles sobre geologia, informàtica, cuina o política? I estem parlant de senyors que (figura) han estudiat una carrera universitària, amb tota la inversió de temps, esforç i diners que això significa.


I aquest tipus de “professionals” son els que diuen oferir una informació “veraç”, “independent”, “contrastada”... Ho sento, no puc reprimir el riure.


¡Doncs Au! A seguir informant i a informar-se.



Salut!

P.D.: Si t’interessa llegir l’article sencer (en espanyol), pots fer-ho AQUÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada